fimmtudagur, 16. febrúar 2012

En landliggers dagbog: Kreative planteskilte

Jeg har en lang række yndlingsfrø hos Frøbutikken[1]. Derfor havde jeg heller ikke helt så svært ved at beherske mig i tirsdags i Lund. På trods af flere hyldemeter fristende frø. I går aftes fik jeg så endelig sendt en bestilling af sted.

Ud over en række favoritter kan jeg røbe, at årets nye grønsag i Landliggerhaven er aspargesært[2]. Et bekendtskab jeg glæder mig til.

Det er altid rart at vide, hvad det er der stikker sit grønne skud op over jordoverfladen. Til det formål findes der et hav af muligheder for at købe sig fattig i planteskilte, men genbrug er et hit hos mig. De af jer, som til min store glæde jævnligt læser min blog, ved det. Så her kommer årets inspiration til planteskilte af genbrugsmateriale.








Source: etsy.com via Birgitte on Pinterest










References

  1. ^ Frøbutikken (www.froebutikken.dk)
  2. ^ aspargesært (www.dr.dk)

Source:http://enlandliggersdagbog.blogspot.com/2012/02/kreative-planteskilte.html
Powered by Reader2Blogger

Engin ummæli:

Skrifa ummæli